20:37

Igår när jag gick och la mig efter en kvälls festligheter la jag på väckarklockan som vanligt för att inte sova bort hela dagen. Efter att ha lyssnat på musik en stund stängde jag av larmet och tänkte för mig själv "I morgon ska jag fan sova så jävla länge jag vill även om jag så sover ända till kvällen". Och se, det gjorde jag, för det är jag värd.
 
16:27 vaknade jag, 20:11 steg jag upp från sängen för första gången, 20:25 drog jag upp persiennerna för att se vad det är för väder, 20:26 tog jag på mig kläder och 20:28 la jag fast håret i en knut. Jag har alltså legat i sängen hela dagen och gjort absolut ingenting. Fy och fan va jag förtjäna det, har varit gudomligt skönt. Och nu, i skrivande stund, 20:37, ska jag avsluta detta inlägg för att gå ner och äta frukost och sedan dra mig mot hästarna. Puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0