Ska vi göra något äckligt, baby?

Jag känner mig helt överproppad med inspiration och energi! Så jävla lyckig jag är, vet dock inte vad jag ska göra av denna energi?!
Vill träna, fota, klä mig snyggt, bära snygga smycken, pierca och tatuera mig, resa utomlands, uppleva nya ställen och nya saker, vara på festival, festa, dunka musik på högsta volym, pumpa puder, leka modell framför kameran, skaffa eget, inreda, sjunga, dansa, skratta, kyssas, kramas, göra nått äckligt baby och bara leeeeva liiiiiivet!

Fan asså, vill typ dansa runt på gatan naken å sjunga "Vill du göra något äckligt, baby?", synd att det är -20någonting grader bara. Värme vart är du när jag behöver dig som mest!? Vill ha skratt, vänner, värme, kärlek och fest. Ge mig den kombinationen så blir jag glad, snälla?

Ibland kan man ju fan inte göra nått annat än att älska livet!


Kommentarer
Postat av: bella

Fest 3/2 fannyy!;)

2012-01-24 @ 17:58:03
URL: http://isabellaaaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0