Nyvaken

Blev att stanna hemma från skolan idag. Vaknade vid två tiden i natt av att jag hade sjukt ont i magen och så fort jag steg upp i morse kände jag att det kom tillbaka. Har försökt sova bort det men har fortfarande ont och mår illa :(

I mon ska jag iallafall försöka ta mig till skolan för då har jag, Amelie och Johan redovisning och vi har redan flyttat den en gång eftersom att Johan var sjuk förra veckan. Får chilla gärnet idag så det går över.


Amelie och Sanne: Meeh, jag säger ju bara sanningen, så sjukt mysigt ni hade gjort det på ert lilla café! Kommer garanterat komma fler gånger :) Och Sanne, älskar du också King Arthur!? Visst är den bra! Funder typ varje kväll på att se den, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0