I know I'm sleeping 'cause this dream's too amazing.

De senaste dagarna har spenderats med Kim-Jonas, hästen och vännerna.
I fredags var jag hos Jenny och umgicks med henne, Lisa och Elin. Vi snackade massa strunt, kollade videoblogg (hahaha), myste och kollade filmen Trassel som förövrigt rockade! Åt upp lösviktsgodis för 53 kronor och vandrade hem till Kimmi i ett dött Övertorneå vid halv ett tiden. Som tur va blev jag varken mördad eller våldtagen efter vägen så jag slapp ringa till Jenny och berätta att jag blivit det ;-)

Tillsammans med Kimmi har jag totalvänt på dygnet. Rekordet tog vi nog idag när vi gick och la oss vid kl 08 och vaknade kl 19 (!!!). Nu är klockan morgon och jag har inte lagt mig än. Det är måndag idag och i mon börjar skolan. Kul, väckarklockan kommer ringa runt den här tiden i mon.... ehh.
Ska bli intressant att se hur man orkar första dagen i skolan. Är förövrigt inte taggad för skola men som tur är har jag mycket att se fram emot så den här terminen kommer förhoppningsvis gå snabbt!

Tänkte ta och tipsa er om en bra låt när jag ändå är i farten;
Edward Sharpe And The Magnetic Zeros - 40 Day Dream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0