20:22

Sa ju att jag skulle bli gladare! Jag och Amanda var rätt snabba hos hästarna idag och innan jag skulle hem fastnade vi såklart å börja prata om massa strunt, inte ovanligt för oss två!

När jag kom hem var hunden ute så jag hämtade hennes dragleksak och började leka med henne. Hon älskar verkligen att ha dragkamp och blir fan helt tokig! Hon morrar, slänger med huvudet och hoppar med hela kroppen, ganska kul att se :D När hon lessna på de sprang jag upp på den stora snökullen vi har på gården och ropade på henne, såklart studsa hon upp med spetsade öron och viftande svans. Vi gick ner på andra sidan kullen å sen när jag tänkte gå upp igen tyckte Clara att vi skulle leka herren på täppan istället! Så hon började morra och brottas med mig. Om man inte kände henne och skulle se oss när vi håller på brottas skulle man tro att hon är seriös för hon morrar verkligen ordentligt och attackerar en när man ligger på marken, smånaffsar en osv, hahaha! (Såklart slutar hon om man säger till henne) Clara är världens snällaste hund egentligen, hon verkar bara vara lite galen när man leker med henne ;-) Sjukt rolig hund det där, kände mig som ett barn igen när jag lekte med henne där i snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0