Sauna, bastu osv

Just kommit från bastun, faaaan va jag älskar att basta, typ det skönaste som finns.. ehe, näst skönaste som finns då! Gick till frysen och hitta gammal piggelin från senaste festen - gissa om jag blev glad!? Glass är fan det godaste som finns till bastu, läsk och annan vätska kan ta sig. Ville ta en bild på mig och glassen men då skulle ni fått en nakenbild så då sket jag i det.

Nu ska jag dra på myskläder och sedan skicka in samhällsrapporten, blöö. Så jävla missnöjd med den! Vet ni känslan när man inte är nöjd med sitt arbete men samtidigt inte vet vad man ska göra för att förbättra det? Så är det just nu, sjukt störande! Hatar när man inte får ut texten på papper som man skriver den i hjärnan, nån som känner igen sig? ååh, ser fan inte fram emot att någon från klassen dessutom ska bedömma den sen!! GAh, döda mig någon? Hoppas Håkankråkan gillar den i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag känner precis samma sak med min rapport! har försökt ändra en massa saker men blir aldrig helt nöjd med den :o

2012-04-27 @ 23:58:47
URL: http://jeennyy.webblogg.se/
Postat av: absolutfanny

Svar: Men eller hur!! Så jävla sjukt irriterande!

2012-04-28 @ 12:12:02
Postat av: Sanne

Samma här... Har säkert slarvat som fan också, vart så jädrans less där mot slutet haha :(

2012-04-28 @ 18:44:42
URL: http://finest.se/sanneizabelle
Postat av: absolutfanny

Svar: Haha men här också! Ville bara bli klar med den :(

2012-04-28 @ 22:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0