I'm alive.

HEj på er.
Jag lever även om jag varit rätt så frånvarande på både internet och i skolan. Har varit fullt upp de senaste dagarna!

Onsdag: UF-mässa, for 08:00 hemifrån och landade hemma igen runt 23:00 igen.
Torsdag: UF-mässa igen. Drog runt 07:30 och kom hem med pappsen vid 17:30-18:00 nån gång?
Fredag: Pullinki med skolan mellan 09 och 14.
Lördag: Släkt på besök!
Söndag: Släkt på besök!
Måndag: Riskettan med ett gäng vänner.

Fullt ös medvetslös så att säga. Har varit galet trött och nu dessutom gått och blivit sjuk! Vilket suger pungröv, ungefär. För att sammanfatta det hela: Roligt men ack så krävande! Att vara runt folk hela tiden tar på krafterna!

På UF-mässan fyndade jag massa fika på Café Midnattsol, en mössa och en mobil-väsk-hängare-sak. Och det bästa av allt; kosta typ noll kronor för mig! Like a baws. Mycket trevliga och roliga människor stötte man också på :-) Bjussar på lite bilder från UF-mässan, några tagna av mig, några tagna andra. Ljuset var </3 och inställningar brydde ingen sig om.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0