@ Haparanda

Sitter i Haparanda för tillfället, skulle egentligen varit mycket närmre Luleå nu men skjutsen sket sig till Ötå i morse så jag fick ta en senare buss. Ska sitta här dryga 45 minuter till, men det är chill för jag har internet i alla fall. Har frissa tid om 40 minuter, fan. Måste ringa och höra om jag kan byta tid, annars blir jag inte glad.

Igår gick hela dagen åt till att packa, rida och mysa med mina hjärtan - Gurello och Kim-Jonas. Snacka om att jag kommer sakna dem! Gurello var en riktig pärla igår, så jävla mysig och fruktansvärt lugn när jag och Amanda red ut! Älskar såna dagar ♥ Packandet har varit ett rent helvete däremot, väskan fylldes på 5 sekunder ungefär. Har fått packa om flera gånger och tagit bort massa plagg. Har en tendens att ta med liiiiite för mycket kläder när jag ska iväg. Tio par trosor för fem dagar, någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0